ورسک چت

[cb:blog_page_title] اتومبیل های جدید آمریکایی در راه ایران! (عکس)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اتومبیل های جدید آمریکایی در راه ایران! (عکس)
نوشته شده در دو شنبه 16 ارديبهشت 1392

ورسک چت

بازدید : 1005
نویسنده : STERATOOS

 یک شرکت واردکننده داخلی از بازگشت مجدد خودروهای آمریکایی جنرال موتورز و برندهایی چون کرایسلر، شورلت، جی.ام.‌سی و بیوک به ایران خبر داده است.شرکت ائل خودرو ارس از امروز تبلیغات خود در این باره را آغاز کرده است؛  شرکت ائل خودرو ارس در منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس تاسیس و از جمله خدماتی که مدعی ارائه آن هستند می توان به واردات خودرو از مبدا ، ضمانت مطابق با دستورالعمل های تولیدکننده ، خدمات پس از فروش بین المللی ، تامین لوازم یدکی اصلی هر خودرو و ارائه بهترین خدمات پس از فروش مطابق با استانداردهای سازنده اشاره کرد .


همچنین در سایت متعلق به این شرکت ذکر شده است که“ با توجه به اعلام موافقت ادارات فدرال در ایالات متحده و ادارات مرتبط در اتحادیه اروپا و بر اساس خدمات شرکت های بین المللی حقوقی، ائل خودرو تحت نظارت وکلای بین المللی مجاز به مذاکره با شرکت های آمریکایی و اروپایی فعال در حوزه تولید خودرو سبک، سنگین و قطعات مبنی بر تامین نیازهای کشور در این حوزه و همچنین اخذ نمایندگی می باشد.
 
اتومبیل های جدید آمریکایی در راه ایران! (عکس)
 
برای دیدن ادامه عکس ها کلیک کنید

 




:: موضوعات مرتبط: عکس , علمی و فناوری , جهان خودرو ها , خبر های خودرو , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: